15 april

Idag har jag varit sjukt trött, det mesta av dagen har bestått av no plugg. Eftersom att jag glömde matteboken hemma så blev det att plugga no där med. Sen så blev jag intervjuad av en kille som snart ska bli idrotts och hemkunskapslärare. Det var trevligt det tog ca 45 minuter allt som allt.

Hade hemkunskap också, bakade bröd. mums vad gott det blev. Sen väntade jag på Tobbe för jag ville inte cykla hem alldeles ensam. hehe. Sen så hjälpte jag honom lite (för han var sist) och tillslut så säger Hildegun (hans hemkunskaps lärare) Nejmen nu fattar jag! Ni är bekanta med varandra!! Man bara hm, ja? eller va? ungefär den känslan fick jag.
Sen kommer Nicklas ner för han skulle också cykla hem, jappjapp. Så då står jag ute i korridoren och pratar med honom och så kommer Hildegun och säger: nejmen har du en till kille? hörru Tobias nu får du kongkurens!! Då kunde jag inte hålla mig för skratt, vad tänker hon om mig egentligen? haha.

Nu blir det No plugg för hela slanten, iallafall tills klockan sex ikväll då ska jag till kyrkan på Trysil kväll! yeey, det ska bli så kul och skönt att inte helt drunkna i no böckerna.




all day long I can hear people talking out loud
but when you hold me near, you drown out the crowd
Try as they may they can never define
Whats been said between you heart and mine


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0