16 april

Det var jätte trevligt i kyrkan igår kväll, hihi jag kom dit och träffade Hanna. Sen så var redan Elin och Didrik där. Det kom lite fler folk sen då. haha. Men ja, vi satt där och pratade blåmärken och vurpor. Sen gick vi upp i stora kyrksalen och åt mackor (wohoo) och kollade på film. Det blev ice age 2. Bänkarna var hårda att sitta på så efter ett tag gick Elin ner och hämtade en madrass och Mattias och jag var inte sena på att också hämta en massa kuddar att ligga på! Det var riktigt mysigt.

Idag börjar dagen med "audition" till skolans musikal, det är lite mer en informations stund än en audition,. men aah, vi kallar det det iallafall. Sen så hoppas jag verkligen att jag får lite tid över på elevensval för jag måste verkligen plugga lite till känns det som! ujuj, jag kommer så att faila på provet. *snyft*

Sen ska jag gå till banken och fixa mitt nya kort, mitt gamla hade ju helt pajat, bankomaten ville inte ens ta in kortet, så ja det var bara att kasta det ja. Sen tror jag också att jag ska passa på att beställa klipptid, nu när jag ändå ska ner på stan... Men jag vet inte.


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0