19 april

Idag har jag lekat med min underbara Evelina, simmat har vi gjort, japp det har vi och solat! Mysipys, vi bestämde oss för att ha en "nyttig dag" idag. Simma, sola. Ja det började ju bra iallafall. Sen cyklade vi hem till mig efter att ha stått och samtalat lite med Nicklas och Jesper (våra egna små mattanter) Där började vi kolla på film, High school musical 3. Sen åt vi mat, och sen,. då ni, då kommer min bror och bjuder på glass... Vi tänkte inte mer på det och mmh glass. ja tack!

Jag har dessutom kommit på att jag kan inte äta glassen "långa farbrorn" den är som calippo ni vet... Jag är verkligen sämst på att äta sådana glassar. jappjapp. Men ja, det var väl allt vi gjort hittils på våran "nyttiga dag". haha!


Puss / H

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah, ganska lyckat :D

2009-04-22 @ 17:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0