21 april

oj vad konstigt jag har mått idag, trött som fan. Jaa, jag vet inte skulle kunna sova en hel dag, utan problem!
Annars har det väl varit en ganska soft skoldag, gjorde kompleteringsuppgift i no:n för högre betyg, det var enkelt. Gick fort, kanske 10 minuter? 5? aja, spela roland!

Sen hade vi ingen musik heller så det var ju skönt, fast ändå inte för vi drev bara omkring runt tallås och väntade på att kören skulle börja. Kallat var det! uschusch...

Men nu så är jag barnvakt till min kära bror, vi ska laga tacohundben! Men jag vet inte om det kommer bli hundben. Maträtten kallas bara det eftersom att Bruno formade dom som hundben första gången vi lagade denna maträtt... Sen måste jag plugga. Jag kan verkligen ingenting om andra världskriget och vi har prov på fredag. Grattis Hanna!

Men ensak ska ni veta imorn! Då ni då ska jag klippa mig! yeeey! Såååå glad!!!

Puss /H

Kommentarer
Postat av: Pontus

Heej, dom är tyvärr slut för dagen men jag får nya imorn:)

2009-04-21 @ 18:48:30
URL: http://engarde.blogg.se/
Postat av: Pontus

Svar: yees, gäller att du är snabb, eller på msn:)

2009-04-21 @ 19:04:50
URL: http://engarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0