22 april

Denna dag har jag mått bättre, har även klippt mig! Vilket resulterar i att jag mår ännu bättre!!! Mitt hår är så skönt nu, ni skulle bara veta! (bilder kommer antagligen snart).

Sista lektionen var hemkunskap, där barades det vaniljbullar. Ni vet sådana som är som bollar med härlig krämig vaniljkräm i mitten. MUMS!!

Dessa är ju så inte dom som jag och Johanna bakade, med det är precis likadana, fast utan socker som jag har här hemma liggandes i en påse och bara väntar på att ätas!

När jag kom hem så fikade jag lite med mamma och sedan började det stora historia plugget. Efter att ha läst ett tiotal sidor i historiaboken så somnar jag!!! Sover i kanske en kvar, vaknar läser ett stycke för att sedan somna igen... Detta upprepades även en trejde gång, men efter det så lyckades jag iallafall hålla mig vaken för att läsa de sista sidorna. Så nu är allt genomläst. Nu ska jag läsa det igen och skriva och läsa och skriva och läsa... Ser inte farm emot det. Min "plugg paus" är snart slut iallafall... Fast maten är ju också snart klar, så det blir förlängd.

Imorgon blir det nationella i matte... Jag längtar inte om man säger så... Jag kommer bli såå körd. Men jag har massa godis och nyklippt hår, så. Jag kanske klarar mig iallafall. Sen efter skolan blir det att åka hem till ett helt tomt hus och plugga det sista inför provet på fredag, sen ska jag se till att Anki hittar hit, för hon ska sova hos mig. Längtar. Anki är ju trots allt bäst i världen!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: dinbästa <3

du är bäst! jag älskar dig <33

2009-04-22 @ 17:59:06
Postat av: elin frykman

jag vill se ditt hår! bara så du vet.. :) nu ska jag börja läsa din blogg iderligen :D <3

2009-04-22 @ 18:00:59
URL: http://efrykman.blogg.se/
Postat av: elin frykman

jag vill se ditt hår! bara så du vet.. :) nu ska jag börja läsa din blogg iderligen :D <3

2009-04-22 @ 18:01:04
URL: http://efrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0