23 april

Jag kände att nationella i matte idag inte gick som jag ville! Alltså gick det dåligt... Men men, spela roland, ryck på axlarna... Orkar inte bry mig så mycket om det.
Skolan idag har annars varit väldigt soft, håller på med shakespeare på engelskan så vi spelar teater, eller ja har teater övningar. Jätte roligt!
Sen lunch, lång  lunch för vi hade ingen musik, min klass fick för sig att spela brännboll så vi gjorde det.
Sen franska, vi var inte alls pepp så det blev inte mycket franska där så Annicka tröttna och skickade iväg oss 20 minuter för tidigt. Sen No, Johanna hade redan tröttnat på oss på nationella så hon pratade lite, sen skickade hon iväg oss...
Lyckad dag måste jag säga.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och pluggar i ett helt tomt hus! Sååå skönt! Har godis och vaniljbullar också! Känner att pluggandet kommer gå jätte bra då!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jaaa, visst är den!! :) <3

2009-04-23 @ 18:13:49
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0