24 april

Åh vad jag gillar den här dagen!
Provet gick as bra! Kändes det som iallafall, har nog aldrig skrivit så mycket på ett prov någonsin I mitt liv!
Sen ingen matte, det gillar vi!
Sen så ensembleuppspel för mig gick det as bra! För resten av min grupp, inte så värst. Iallafall inte för sångarna, mickarna var inte på som dom skulle och det blev fel tonart lite här och där. Men jag är glad endå!

Sen åkte Hannam jag och Evelina ner på stan och fredasfika! Efter det så träffade vi otroligt mycket folk, inte samtidigt. Men på stan iallafall. Vi träffade, Christian, Jessica, Madde, Elinf, Jesper, Eline, Andrea, Ludwig, Jocke, Ludwigs kompis med svart hår, Lollo, Linnéa, Mattias, Carro, Julia och Martin!

Nu har jag precis duschat, det gör ont i mitt hår! Det typ bränner, ajajaj (håller händerna på kinderna)

Ska hem till pappa och grilla typ nu också sen så ska jag även träffa min älsklings Tobbe! yeey.

Puss på den här dagen!

Imorgon ska jag kolla på handboll med sötis Emma!
Jag avslutar detta inlägg med världens sötaste trailer! Måste se denna film asså!



 

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0