25 april

Jag vet att klockan är lite över midnatt och därför är det inte 25 april men spela roland!!

Jag har nästan nyss, för typ en halvtimme sen, kommit hem från en jätte mysig och rolig dag!
Det började iochförsig med att jag vaknade halv 10 och började plugga,. usch... Men sen runt 1 kom Jessica min babe hit sen yklade vi till duveholmshallen och kollade på pojkarna när de spelade handboll.. Tråkigt som det var så förlorade dom, men aja dom är ändå bäst i mina ögon!
Sen gick vi ut och tänkte dra och käka men så såg vi Bea och Emelie som satt och stekte på en filt i gräset så vi joinade som där! Efter ett tag så går vi in igen och träffar Tobbe och Didrik. Vi bestämmer oss för att gå ut och steka lite till. Nu joinar även Jesper oss. Vi sitter i gräset och steker (Jesper spanar in handbollstjejer i sport-BH och kortkorta shorts...) haha! Vi satt och pratade och stekte! Massa mys!

Sen så tänkte Jessica och jag att nu, nu var vi väldrig hungriga så vi gick in och beställde mat av bästaste Evelinaflina som jobbar i bowlinghallen. Gott var det med mat... Men när jag var mätt och fortfarande hade pommes kvar så kastade sig killarna på dom som gamar, söta små ägg huvuden dom är!

Jessica och jag går ut och steker lite till och vid 6 så kommer sötis Emma också. Vi går sen in för att kolla på pojkarna igen. Vi var helt inne i matchen. Men även denna förlorade våra älskade pojkar! Nu måste jag säga att dom faktiskt vann en match tidigare idag!

Jessica, jag och Emma bestämmer oss för att vi ska grilla på kvällen! Vi ringer Linnéa och hon joinar också... Det slutar med att vi har en engångsgrill, massa korvbollar, mashmallows, nutella och dricka och sitter mitt på sadbäckens skolgård och grillar. Men jäklarns så mysigt vi hade! Kul var det också. Vi saknade vår bästaste Evelina också såklart. Men vi överlevde, som tur va!

Runt halv 11 så åker Linnéa hem, vi andra drar till sörmlands grafiska för att hälsa på pojkarna, för där skulle de övernatta inatt... Kul för dom säger jag bara! Nej men vi vinkade till bilar ochskänkte bort mashmallows till hungriga handbolls pojkar! hihi

En MYCKET lyckad kväll! Men MYCKET trevligt folk! puss på det!

Min älskade Tillan och jag!


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0