26 april

Jahaapp,. Idag blir det inte mycket till att steka i solen... snyft! Ska träna musikal om ca en timme, ska träna enda tills klockan 5! Då, då är det ju bara hem och plugga... Har 13 sidor kvar att läsda... uj uj uj vad jag inte plugga lika bra denna gång... Fy på mig.

Men men, det ska väl bli kul att träna musikal, eller jag vet itne faktiskt. Kanske lite...

Här kommer lite stekar bilder från igår!

Jessica och Didrik schteeeker!

Min älskling steker också! wohoow! <3

Jesper lånade mina stekarbrillor när han skulle spana in tjejer, domblev brunare då! haha... Men något är fel!...

Nu ser det mer rätt ut! haha.

Stekarposerna... haha!

så, lägger ut en låt också, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0