aaaaanki&hannaaa&nicklas myser gärnet :D <3

aaaanki här! :D

just nu sitter jag hemma hos bästa hanna med henne och nicklas! gillar´t starkt (: 
Idag har jag och hanna varit i skolan och haft nationellt prov i matte, vi klarade det galant! :D sedan åkte jag hem och sedan tillbaka in till stan (med mina jobbiga kryckor...) där jag mötte hanna :D vi tillbringade en liten stund av kvällen i duveholmshallen på min volleybollträning som jag inte kunde vara med på.. :( och sedan bar det åt hem till hanna, till ett tyst och öde hus.
Efter en stund skulle Nicklas komma hit och hanna smart som hon var sa till nicklas att hon var hos hennes pappa.. nicklas gick och plinga på.. FEL! men tillslut så kom han ändå hit, myss :D vi åt varma mackor med tacosås och ketchup, mummmmmmsigt :D

Nu ska vi myssa vidare och sen så ska vi gå och sova, för imorgon är det skola igen och sedan bär det av till GISLAVED för JSM! fast jag kommer sakna min bästa hanna VÄLDIGT mycket! men som tur är så kommer jag träffa henne när jag kommer hem, :) bara 1 vecka kvar i skolan och sen blire 2 musikalveckor, väldiiigt skönt! :D

sooooovsött :)

jag älskar dig hannnnna, du är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0