åh härliga glass!

Åh jag pratade ju om hur mycket jag saknade glassen från förr! Då kan man ju bara kolla på gamla GB affisher och inse att det är många man saknar! ujja!

Här har vi från år 1999! Vem i min ålder kan någonsin glömma skattkistan? Glassen var inte spec god men man fick ju present! woow! Sen den sliskiga ljusblåa glassen, den var ju också hemsk! Men den är fin! Såklart den "wannabe glassbåten" också, den var såååå himla god!

År 2004 såg den ut såhär! Jag hade helt glömt "Cornetto love potion" sjukt goda! Sen de härligt gröna shrek glassen. haha jag säger bara det. Kärlek till gamla glassar!

Kommentarer
Postat av: cattis

flashback

2009-04-07 @ 19:44:01
Postat av: Frida

hahaha, eller hur skattkistan!

Jag har ett skolfoto på mej som jag har en tatuering med han lejonet från den glassen. Man fick den som i present. ;)

2009-04-09 @ 19:00:40
URL: http://fridadahlbo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0