äntligen fredag!

Visst veckan har gått riktigt fort tycker jag, men äntligen är det fredag och påsklovet börjar! HÄRLIGT!!
Idag har vi inte gjort mycket, på so:n så skulle vi plugga historia självständigt men Becca, jag och Hannam var inte så insatta vi stod mest och prata TV serier och typ annat smått&gott. haha.

På matten ritade Sara av oss alla som var i klassrummet. haha, mycket fint blev det! jappjapp.

Sen var vi och kollade på tallåsmusikal "pirateline" den var helt okej, detas söderskämt sög. Men vad förväntade vi oss liksom? haha. Det var iallafall en rolig föreställning och jag ger den tummen upp.. Fast våran kommer bli så mycket bättre! haha.

Vädret hänger med oss idag också må jag säga! Härligt med vår, skönt, trevligt! Bruno är och köper något gott som vi ska grilla sen! hihi, grillat som är så gott! Då vet man att det snart är sommar! ujuj vad optimistisk jag är idag känner jag! haha.

här har vi de fina bilderna som Sara ritadepå matten, det står under de flesta bilder vem som är vem. haha!
Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0