Det här är jätte roligt!!

Nu ska ni få höra, jag har ett fan!! Jätte skojsigt tycker jag!! Hon har skrivit till mig på bilddagboken och det är så roligt. Haha.
Hon skrev till mig första gången igår och andra idag. (Jag vet inte om hon läser min blogg men om hon gör det så säger jag att jag blir väldigt glad för att du tycker om mig!!)

Hon skrev igår;
du är min idol från en i minibunch!!! jag älskar dig!!!

och idag hade jag fått mer ifrån henne idag stod det;
Det är faktiskt sant du har vart det ända sen du sjöng it´s a hard knock life i musikens hus. Jag tycker du är bäst!!! /från en 10 årig tjej som beundrar dig jätte mycket!!! ps.ilove you!!!!so much

Hur kul som hellst!!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: julia

NAWE! :) guuu va sött! <33

2009-04-25 @ 11:51:23
URL: http://wennerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0