fint väder är bäst!

Idag har varit en mycket trevlig dag! Började med att gå med Hannam och Evelina på stan, sen åkte vi ner till djulö för att ha picknick, då kom Becca också! Så där satt vi i solen och fikade och pratade!

Sen så skulle Evelina hem så då åkte Becca, jag och Hannam hem till mig och satt där och pratade, skaffade facebook åt Hannam också, haha där pratade vi med Martin och bestämde att han också skulle komma! Så när han kom så åkte vi till specce och hyrde en film, det blev "barnhemmet" en film man har hört skulle vara jätte läskig! Men nej, det tyckte iallafall inte jag. Visst den var lite phyco, men inte läskig, jag kommer inte precis drömma mardrömmar nu. haha.


Gjorde även nu ett tappert försök till att lära mig photoshop... men nej, det får bli ett heldags arbete det! För jag fattar nada!


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0