gillar inte veckans planer... inte ett dugg!

Jaa, min och Evelinas "nyttiga dag" failade totalt! he he... Vi går inte in mer på detaljer tycker jag!

Denna veckas planer är;
Måndag; skola: Lyssna på Heidi Frid när hon pratar, jag kommer somna för att det är så ointressant men då kommer jag få dåligt samvete. För hon kommer nemligen och pratar om när hon satt i förintelseläger under andra världskriget. Men jag kan inte hjälpa det, historia är sååå ointressant. Förlåt. Sen efter skolan blir det att åka hem och fixa med lite grejer till musikalen. Sen åka till cosmos och träna musikal, sen blir det väl hem och plugga historia (jippie...)

Tisdag; skola sen plugga historia.

Onsdag; skola sen plugga historia och samhällsekonomi...

Torsdag; skola sen plugga Historia och sammhällsekonomi........

Fredag; skola, prov i historia sen hem och plugga sammhällsekonomi

Lördag; plugga samhällsekonimi

Söndag; Träna musikal hela dagen sen klämma in lite samhällsekonimiplugg också...

Jag kommer dööö.... anledningen till att jag kommer behöva plugga så in i nordens mycket på båda de här proven är för att jag suger på både historia och samhällskunskap... Om ni känner för att hjälpa mig så blir jag väldigt tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0