grill mästaren #1


Här har vi en bild på Dag när han steker på scenen på ensembleuppspelet. "ååh vi steker!"

Jag måste säga att jag äger åp att grilla! Det blev hurgottsomhellst!! Pappa sa att det blev helt perfect! Tillan hade aldrig ätit något godare sa hon! moahaha! Där fick ni killar !! Jag kan visste grilla!! haha! (Tobber, Nicklas och Didrik tror inte att jag kan grilla, de började bara skratta när jag sa det! Då blev jag sur!).

Jag och Tillan har suttit här i källaren och diggat E.M.D och Molly Sandén, hon är 7, kan förklara musiksmaken, haha.

Sen ska jag gå ut och gå med Tobbe, mys! Känns ju inte helt fel om man säger så!

Juste, här kommer bild på hur jag blev i håret för er som har missat det. Haha (hundra år senare...)


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0