hemska plugg som stör mitt påsklov

Hihi jag var på Ica nära förut på sommarjobbs intervju, det gick bra, var lite stressad för Ica-Eric tog väääldigt lång tid på sig och jag skulle vara barnvakt! iiik, mitt i intervjun så hände det. Mamma ringde! Det ironiska med det är att som ringsignal har jag låten "icas egna varor" haha. Eric började iallafall skratta och det är ju alltid ett plus. hihi

Nu har jag suttit och redigerat bilder lite grann, det tyckte jag var kul. Nej fy Hanna nu måste du plugga, det har jag sagt till mig själv hela dagen, för jag var på skolan förut och hämtade min kemi bok. Så att jag kunde plugga till provet nästa vecka, men jaa. Ska sätta mig nu och läsa iallafall...






Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0