längtaaar!

Idag har jag bara packatpackatpackat! Imorn åker vi! IIIIIIIIHIHIHIIIIH Längtar sååå mycket!

Ska bli så skönt att komma bort lite från hemma, det märkte jag idag när jag stod och packa. Jag stod där med alla kläder och så bara, FAN vad skönt. Jag ska vara borta från hemma i fem dagar, eller ja. Jag åker på torsdag och kommer hem sent, sent på måndagen. Då är jag egentligen bara borta tre dagar hemmifrån men spela roland, det är skönt iallafall!

Sen blir det hård start med skola på tisdagen. No prov på onsdagen i kemi, och jag har tappat bort min kemi bok!!! Ajaj... Sen har jag matte prov på fredagen också, tror jag. Veckan efter så är det historie prov, och sen veckan efter det direkt på måndagen så har vi prov i sammhälls ekonomi! jaja, jag ska inte tänka på det nu!

FÖR IMORN ÅKER VI!
Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0