Läskigt!

Imorse vaknade jag av att jag grät, tårarna bara forsade ner för mina kinder och jaa de bara fortsatte! ujujuj... Mamma bara skratta åt mig när hon såg mig,. eller skratta och skratta hon undrade ju varför jag grät. Men så sa jag att det var för en sak jag drömde då skratta hon.

Men jag började alltså gråta för en sak jag drömde, jag började gråta på riktigt! Jätte läskigt! ujuj...

Men men nu sitter jag här vid nya datorn, tjuhuu. Den äger! Inte för att skryta med min morbro måste ju vara den bästa i hela världen! hihi. Vi har nu alla adobe program, och då menar jag ALLA... you name it, vi har det! aaaaah.. jag är sååå glad!

Juste, idag är det dåligt väder, men vad gör det, bara en bra anledning för mig att sitta inne och leka med våran nya dator! haha!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0