onsdag

jaa, oj, vad har jag gjort idag... Seriös minneslucka.. Det ända jag kommer ihåg är att solen skiner och vädret är varmt! yeey, blir kanske vårjackan imorn. hihi

Efter skolan var jag med Tobbe och Nicklas och vi stod utanför mitt hus och prata skit om mina grannar i solen. Mysigtmysigt, sen var jag och Tobbe själva en stund. Myys.

Nu ska jag gå och fixa med mitt two minutes talk... usch, tycker inte om!

Funderar också på att gå en sväng ikväll. Det är förmodligen tankar som kommer fortsätta vara bara tankar, för jag lär ju inte orka gå ut och gå liksom. haha!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Anonym

joo, du skulle ha gått ut ;) det gjorde jag, asskönt! :) <3

2009-04-01 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0