SOL!

Idag är det sol! Mycket skönt, ska träffa Hannam och Evelina nera på stan sen, vi funderar på picknick! Men vi får se vad det blir! haha!

När det är sånt här fint väder kan man inte undgå att tänka på glass! Åh jag saknar glassarna från när man var liten! Tänk er dom här jätte långa isglassarna som man aldrig hann äta upp för dom var så stora och dom smälte så fort? Plus att det kan inte bara vara jag som saknar GB's soleroshots?!


Ska iallafall ta med mig kameran ut, så jag får in lite nya bilder på den här datorn! ujuj, jag har försökt lära mig photoshop... Det är inte lätt! haha! När man enkligen tror att man fattar så gör man inte det.... haha.

Men men nu ska jag gå och sminka mig lite, hehe.

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Frida

alltså den där glassen! Såå underbar! :D (oxå i lila) ;)

2009-04-09 @ 19:01:54
URL: http://fridadahlbo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0