Tisdag

Idag har jag mått lite konstigt, jag vet inte. Jag har känt mig helt borta! Asså mitt huvud är någon helt annan stans, det känns som att jag helt plötsligt är jätte medveten om min hjärna. Jag känner hur den ligger i mitt huvud och bara finns där.

Sen har jag träffat Anki och Tobbe en liten, liten stund. Men det var riktigt bra! Gud det är två riktigt underbara människor! Dom borde fanimej få pris!! (<3)
Vi köpte godis som vi ska ha i Trysil, mahaa!

Nu är det bara två dagar kvar! Ohyes! Fy fan vad skönt det ska bli! Av dom jag känner så är det Anki, Tobbe, Linnéa, Hannam, Emmal, Didrik, Josefin och Olivia. Dom tycker man ju inte illa om heller ! kuligt folk det där! hihi

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0