Torsdag

okej, provet gick sämst idag! Verkligen sämst... aja jag vill inte ens prata om det mer!

Efter skolan åkte jag hem till pappa för att kolla om jag fått mitt preliminära... DET HADE JAG och JAG HAR KOMMIT IN!!! Jag blev inte så glad som jag trodde jag skulle bli, kanske tog det lite för givet. . . inte bra Hanna... Men iallafall sen åkte jag och träffade Evelina, Becca och Hanna och så cyklade vi ner till gymnasiemässan på duve. Det var trevligt, det fanns mycket godis och heliumballonger!!! hihi
Efter mässan så kollade vi på handbollsträning, det vad kul. Vi var inte så insatta i deras träningsmatch. Vi satt mest och pratade om annat. Men det var endå kul. 
Efter deras träning så gick vi ut och lekte med ballongerna. hahaha! Får se om jag får tag i filmen så kan ni få se, eller kanske iallafall!

Blev ingen klipptid beställd idag. Rackarns, men jag vågar inte klippa mig, jag älskar min hårlängd nu. uhuhuu... Men mitt hår är så äckligt. Så jag måste!!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Du hade banne mig rätt att ta det för givet! :D

2009-04-17 @ 13:38:28
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0