Torsdag

Japp, idag har varit en ganska soft dag, för att vara Torsdag, dom brukar alltid vara så himla sega! Men idag gick det skapligt fort iallafall!

Nu är bilagan färdig, eller ja alla har skickat in sina arbeten så nu är det avklarat iallafall. Skönt. Men nu ska vi ju börja med författar arbete istället... Jag skriver om någon författare som jag redan läst någon bok ifrån, det tyckte jag var smart. hihi. Tror att jag ska ta Johanna Tydell, Tyrell,.. aja spela roland... haha.

Efter skolan idag åkte jag hem till farmor och farfar, var ett tag sen jag var där. Såklart så fick jag mat, fika och godis... Känner mig ganska tjock.. haha nej men iallafall. Det är alltid lika mysigt att åka till farmor och farfar, man blir så omhändertagen, och så satt vi och pratade jätte länge. Jag tror att jag åkte hem kvart över 7. Farmor och farfar är verkligen bäst i världen! hihi

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0