äntligen!

Gissa vad jag ska göra på lördag?!
JAG ska till norrköping och lyssna på sportlovsorkestern!!! Ja visst det låter inte så spännande, men min allra bästa vän är med där så det ÄR spännande, jag ska sitta där (alldeles ensam) i publiken, i de geer hallen och kolla på min bästa vän när hon spelar cello i en STOR orkester,. iihihii

Sen efter det ska jag med henne till hennes släktingar och fira henne när hon fyller år, det ska bli såååå kul, att träffa hennes nya orkester vänner och hennes släkt.

imorn ska jag och min älskling gå på bio, sen ska jag även köpa en födelsedags present till min bästa vän. Får se vad det blir för fint!

men godnatt

Puss / H

Kommentarer
Postat av: jessica

nu har du sagt "bästa vän" fyra gånger,

vi fattar hanna!

2009-02-19 @ 23:46:32
Postat av: Hanna

men hon är ju det, såå ja,.

2009-02-19 @ 23:50:10
URL: http://brunettheffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0