biljetten är hämtad, presenten köpt och jag är pepp!

Det ska bli sååå kul imorn, jag har inte träffat Linnéa på över en vecka! Saknar hemme som, jag vet inte vad.

Innan bion idag så åkte jag ner på stan och köpte en tidning och gick och satte mig med en latte på coffée house, super mysigt. Kände att det var precis det jag behövde, ta det lugnt ( för jag menar det är ju inte det ända jag gjort det här lovet ) nej men det var skönt att komma utanför huset för en gångs skull. Riktigt mysigt. Sen kom Tobbe dot och vi gick till bion, vi såg "Bedtime stories" den var suuuper kul! Fråga bara Tobbe jag skrattade nästan heela tiden! ohohoo,.

Filmen handlar om en man som jobbar som vaktmästare på ett hotell, egentligen borde det vara han som äger hotellet eftersom det var hans pappas från början. Men iallafall, hans syster ska lämna stan och då måste han vara barnvakt till hennes två barn, som är helt uppväxta utan skräpmat, tv och allt som barn vanligtvis fylls med dagligen! Han är inte så speciellt bra på att ta hand om barn dock, men som tur är behöver han bara vakta dom på kvällarna. När om ska nattas så berättar han godnattsagor för dom och allt som barnen lägger till i historien blir verklighet!

I filmen så har barnen ett vääääldigt udda marsvin, med jäääte stora ögon, haha! Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg det. Jag lovar, marsvinet blir aldrig tråkigt, så fort den kom in i bilden så skrattade man. hihi.

Efter bion så gick Tobbe och jag och letade efter en bra present till Linnéa, jag hittade den och jag hoppas verkligen att hon blir glad!

Nu ska jag snart äta mat sen ska jag nog ta mig en bit chokladpaj, mums!


Måste bara säga att Adam Sandler är en så gryyymt bra skådis! Gahaha!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Joakim

HAHHA!!; jaa visst är det!! Mycket mysko! ;D

2009-02-20 @ 18:33:06
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: becca

den va ju så dålig! ;o ;b

2009-02-24 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0