fredag

hejhejhejheeej!
idag har jag inte mått så bra, jag har varit allmänt hängig och kännt mig sjuk typ. Men ah, sen i skolan höll vi på med allt tjafs om tröjorna och det, men nu är det fixat och inskickat!! Tror jag iallafall... haha.

Efter skolan så åkte jag, Linnéa och Martin hem till Linnéa och bakade en "GEK-tårta" (Gustafsson, Eriksson, Karlsson) för den skulle vi ge till Andrea, Cattis och Martina!
Vid ungefär sex när tårtan var klar och vi var redo så åkte vi till Andrea och Cattis (som bor typ mitt ute i ingenstans enligt mig) för där skulle det bli tårtkalas! Det var massa trevligt folk där och vi åt tårta, dom öppnade presenter, sen satt vi uppe i Cattis rum och körde "jag har aldrig" det är en ganska intressant lek tycker jag! haha! Sen har vi pratat massor och bara haft det allmänt trevligt!

Imorn så blir det klassfest och sova hos Johannes, det ska bli kul. Får se hur  länge man blir på klassfesten, kanske ett tag iallafall. jaja, nu ska jag försöka få igång msn igen! ååh, jag blir galen på skiten!

Puss / H


 

Kommentarer
Postat av: cattis

2009-02-28 @ 23:07:02
Postat av: cattis

ute i ingenstans? pfss

2009-02-28 @ 23:13:21
Postat av: juliaaa

jag tkr iiiinte om jag har aldrig leken.. -.-

2009-03-01 @ 11:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0