Godmorgon!

Nu sitter jag här, igen, ska snart gå och sminka mig och platta håret! Tjuhuuu, jag är liite trött. Men förmodligen inte lika trött som min älskling som åkte till romme imorse klockan halv 8. haha. Skönt att sova! Jappjapp!

Halv 1 tar jag bussen in till centrum (jag får inte säga stan för Linnéa, hon bor utanför stan och då heter "stan" för mig "centrum" för henne, haha!) sen tar jag ut pengar, köper tågbiljett och klockan 1 så åker jag.
Sen får jag gå på stan i norrköping själv i ca en halvtimme innan Linnéa kommer och gör mig sällskap i åtminstånne en timme. Ska bli såå skönt att träffa henne idag. Sen klockan typ halv 3 förmodar jag så ska jag befinna mig i de geer hallen och så börjar konserten klockan 3.
Jag hoppas också att jag träfar Jessica där, hon skulle också åka och kolla, henne har jag inte heller träffat på hela lovet! ojojoj, jag har verkligen varit off det här lovet. Men det har varit skönt ändå.

p.s Jag diggar dagens raggningsreplik! haha!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Joakim

HAHHA!, jaa dagens raggningsrepilk var great! ;)

2009-02-21 @ 12:32:12
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0