Godmorgon!

Jag mår bra idag, tror ja, jag känner mig iallafall utvilat. trots att jag inte kunde somna igår/inatt. Vaknade idag av att Lollo ringde och fråga om jag skulle med till spökbacken, uhu,. godmorgon,. Jag pratade med henne en liten stund och sen gick jag ner och tog en lång varm dusch, sköönt! Ingen var hemma så å blev det helt plötsligt ännu skönare.

Mamma är barnvakt åt min syssling idag så jag trodde att jag skulle vakna av två lekade 5-åringar idag runt 8 men nej, det var skönt mamma hade tagit ut dom för att åka pulka så att jag skulle få sova. Tack för det mamma!

hihi, smsade nyss och väckte Tobbe, kände mig lite busig men ändå lite elak. eh, han måste ju upp snart ändå, jag ska ju dra med han ner på stan sen. haha!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0