Hurtigaste ever!!

Jag tror att mina grannar är ailiens!!!!

När jag gick hem från bussen förut så "råkade" jag kolla in igenom mina grannars fönster. Då såg jag att de har ett gym i källaren, min första tanke var "hjälp!". Inte bara för att de har ett gym i källaren utan för att mina grannar, är ett gammalt par där ingen är under 80. Varje mogon går de ut och springer, lika så middag och kväll. Finns det snö åker de längdskidor också! Ja juste, de går ut och går med min andra grannes hund också, dagligen! Gymmar de också?! Hjälp.

Juste, varje år är de med och springer "kk-joggen" den lååånga vägen. Hurtigare gamlingar får man ju leta efter!!

Då började jag tänka på hur jag är, jag går till skolan (bra). Jag dansar på måndagar i en halvtimme ungefär (bra). Men det är nog de ända jag gör som är motion, sen sitter jag mest stilla. Jag har aldrig varit intresserad av någon sport, eller ja, friidrott när jag var liten, men det slutade jag i när jag var runt 8 år. Så det var ju ett tag sen!

uhuhu, mina grannar måste komma från någon annan planet, planeten hurtig kanske?


Såhär känner jag.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0