Jag skulle gå tusen mil för dig!

Godmorgon alla glada!

Jag hade en mycket mysig kväll igår, min pojkvän kom hit och vi skrattade och myste och hade det massa kul! Jappjapp,.

Sen inatt! Men gud, jag drömde värsta drömmen, jag var på någon tropisk ö (kanske ett tecken på att jag bör åka till något dylikt? hm får prata med mamma) och sen så var det massa, MASSA små hyddor i vattnet, som man fick bygga när man hade gått klart skolan, som man sen kunde bo i om man ville. Jag förstod inte riktigt, sen så hoppade det nog lite i drömmen för helt plötsligt så var jag på en båt med massa små barn som egentligen var vuxna. Jag skulle hitta rätt ord som de skulle säga för att förvandlas tillbaka. Sen hittade jag det och det var något i stil med "obrytbara" eller något, skumt! Så barnen försvann, och kvar var jag på båten då hittade jag ett anteckningsblock som var helt nerkluddrat och på det så stod det "Jag skulle gå tusen mil för dig" överallt! Jag förstår inte men den meninen har iallafall fastnat i mitt huvud nu.

aja, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hm, har inte fått tag på Johannes, vågar inte riktigt ringa hem till honom för hans bror och han låter precis lika, jag kommer såå göra bort mig! Men men, får se om jag vågar. Sen ikväll ska jag iallafall träffa min pojkvän igen, tack sportlov! Kan nästan aldrig träffa honom i veckorna annars, visst vi ses ju i skolan, men det är ju inte riktigt samma sak som att träffas själva hemma hos någon. Ja, men jag hör av mig om hur dagen varit!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0