kanske vore nått?

Har ni någon gång sett "Rachel ray"? En av USA's alla talkshows? Jag brukar alltid kolla på det när jag är hemma en vanlig vardag, som idag tillexempel, en vanlig tråkig dag,. Det finns inget att kolla på på tv,men jag kollar gärna på Rachel ray, det är ett roligt program. Hon lagar mat, intervjuar kändisar och ja, har en talkshow samtidigt som hon lagar mat, bakar eller något liknande! jiee,. det skulle jag gärna göra! Det skulle vara jätte kul! Ha en egen talkshow, där man lagar mat, hm, jag älskar att laga mat och baka, och så är jag ju en STOR teaternörd så det jobbet skulle vara perfect för mig!
Men såklart så måste jag bo i Sverige...

Alltid Sverige, vi är så tråkiga! Har ni tänk på att filmer som är från USA, asså komedier, är sååå mycket bättre än svenska, vi kan inte göra komedier, vi suuuuger,. Det ända vi kan göra är, Beck, Wallander, Maria vern, SERIÖHÖHöHÖHÖHÖST!!! Det suger, jag hatar att kolla på alla sådana deckare, vilket mina vänner tycker är helt, konstigt, för de är nördar, visst jag erkänner det är de ända som är inom svenskfilmindustri som man kan kolla på, men hallå, man behöver inte kolla på det. Jag vill kolla på amerikanska komedier! Jag vill vara med i en amerikansk komedifilm,. men, ah, det kommer nog inte hända, som det känns nu,. Jag har ingen lust att flytta till USA!

Men man vet ju aldrig, kanske Malin åkerman klarade det ju, så varför inte jag?

Får tänka på det.

Rachel ray

Malin Åkerman

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin Åkerman är snyyyygg! :) Japp, Bertan i mitt hjärta! <3

2009-02-19 @ 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0