kärlek på vänner!

Vet ni att V.Ä.N.N.E.R eller F.R.I.E.N.D.S som den heter på engelska, är den bästa komediserien som någonsin funnits, enligt mig och förhoppningsvis mååånga andra! Ska faktiskt strunta i att duscha ikväll och göra det imornbitti istället och sätta mig i min säng och äta godis och kolla på vänner! Har i och för sig redan kollar på både första och andra säsongen över 2 gånger var sen i julas men det äär så bra, och jag får nöja mig med de säsongerna tills jag känner att jag har råd att köpa tredje! jappjapp.

Nu har jag fyllt i lappen till Trysil också, aaah jag är så pepp. Påsklovet blir halva hemma sen halva i Norge och trysil med skidåkning för hela slanten, haha! Hanna (Mårten) berättade idag att efter varje dag blir någon den stolta vinnaren av "dagens vurpa" haha! ojojoj, jag kommer sååå vinna. Ohyes!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man äter INTE godis en vanlig måndag!! Iaf inte när man ska sova! Fy skäms!! Puss och god natt!

2009-02-23 @ 22:46:20
URL: http://brunettheffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0