Måndag!

Usch, idag började skolan igen!! ujujuj, inget vidare kul! Men ändå skönt att träffa folket igen! Men oj vad jag hatar måndagar!!! Först matte, gick inge vidare, men jag kom ändå lite frammåt! Sedan Idrott, min väska gick sönder (great! min väska som jag fick i födelsedagspresent för en månad sedan!!)
Sen gick väl resten av skoldagen ganska bra, hade hårdkörning på idrotten, känner av det lite i rygg och axlar.
Vi fick träffa våran nya svensk lärare idag också, Rasmus, får se hur det går med honom, han var iallafall ganska trevlig, rund go och gla'!

Efter skolan gick jag till kulturskolan med Linnéa, Clas och Johannes, alltid lika trevligt, sen hade jag och Linnéa musikal men innan gick vi och lämnade tillbaka filmen vi hyrde igår och så klagade vi på min väska! Jag fick en helt ny väska, en annan, svart med guld nitar på, faktiskt ganska snygg men jobbig. Jag får tillbaka min andra väska imorn, lagad, skönt! Plus att jag får behålla den svarta, ännu mera plus!!

Sen gick vi till musikalen där vi började med dans, gick väl ganska bra, jag är ingen hejjare på att dansa men jag gör det bästa av situationen och så kan kman ju alltid stå och fixa sig i håret framför dansspegeln! haha!

Fick prova lite kläder som vi ska ha i "little shop of horrors" som vi för övrigt sätter upp i maj! ohohoo. Jag spelar mr Mushnick och ska ha först en jätte, jätte ful oversized tröja med fula mönster, sen ska jag ha en (inte heller snygg!!!) brun kostym som kliar som in åt helvette!!! aja, blir väl snyggt till min halv flint peruk och valross mustash... hmm.. jaja, vi får väl se hur snyggt det blir sen i maj någongång!


Nu ska jag snart gå och kolla på "90210" en väääldigt bra serie som vissa (bla min pojkvän, puss på han) kallar för fjortis serie! haha. Men spela Roland. aja serien går iallafall varje måndag klockan 20.00 på tv400!! Ge serien en chans, jag lovar att ni kommer gilla den!

90210 en av mina favvo serier, näst efter desperate housewives och vänner!!
Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0