mums!

Chokladpajen blev succe!!
HAHA, fy vad jag tjatar om min chokladpaj, men nu har jag iallafall smakat, och den blev suuuupergood!! tjuhuu! haha, jag är grym.

Undrar vad jag hittar på imorn, hm, får se, måste träffa lite folk kanske? Har träffat Tobbe, och absolut inga andra av mina vänner!! Jag börjar näsan frukta att jag inte har några vänner!! Men det vet jag ju att jag har, men jag har kommit på att jag har mer "gäng" vänner som man träffar alla i klump och inte en och en. Får ta och skaffa mig lite fler "en och en" vänner. haha.

Här är min mumsiga chokladpaj!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

CHOKLAAAPAJ!!! Vill haaa!!!

2009-02-20 @ 15:11:58
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0