Mysigt och väldigt roligt!

Jag och Linnéa bestämde oss förut att gå ut och gå i snön. Det var ett mycket bra val tycker jag, vi tog på oss mycket varma kläder och kanske inte de bästa skorna men,. aja. Vi gick ut till el ljusspåret och började våran vandring, vi vek av lite här och där och helt plötsligt var vi på en liten stig mitt i skogen! Jag var heeelt säker på att vi skulle komma fram mitt i laggarhult, men ja,. Vi kom aldrig dit!
När vi gick där på den lilla, lilla stigen så blev den plötsligt bredare, och vi bara yes! Nu börjar det klarna och tjuff! Så halkar båda och vi ligger på marken, vi inser snabbt att vi hittat en frusen å! Aja, vi fortsatte våran vandring och till slut, till slut kom vi ut på en grus väg och jag börjar skratta för jag inser att vi INTE är i laggarhult längre!! haha. Men men , vi hittar tillbaka till laggarhult och beger oss hemmåt!

Nu ska vi ta bussen ner på stan och hyra film och köpa massa gott och sedan åka hem och mysa gärnet!
Lägger ut lite fina bilder sen!

Ha det bra, jag hör av mig ikväll!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0