onsdag!

Denna dag har varit mycket bra, var iochförsig väääldigt, väldigt trött på förmiddagen men sen drack jag en cola som hållit mig pigg sen dess. hohoho.

Ingen hemkunskap idag heller! Så slutade halv 1, jappjapp. Men var ju ändå tvungen att hålla mig i närheter för jag skulle ju va med Tobbe (<3) så jag gick ner på stan med Jessica, Clas, Linnéa och Martin. Jag, Jessica och Clas bestämde oss för att gå till nordea banken och få gulliga små nyckelringsgrisar. Likadana som Linnéa och Martin har, dom trodde inte att vi skulle göra det eller att vi skulle få några. Men vi lyckades flörta till oss varsin! hihi. Jag fick en blå.

Sen var jag med Tobbe, lika mysigt som alltid! Var dock tvungen att gå vid tio i sexför sen hade jag teater ju. Visserligen så är det as kul med teater! Vi läste igenom hela manuset idag. Jätte bra! Förmodligen så ska vi spela upp den 22 mars,, iih, lite ont om tid men vi klarar det! Det gör vi alltid.

Blev också väldigt, jätte, otroligt mycket nervös idag. Kom på att idag är det vecka 9, det betyder att nästa vecka är vecka 10 och veckan efter det vecka 11. Vecka 11 har jag intagningsprov till gymnasiet (de geer teaterlinje!) ohohoo, vet inte riktigt vad jag ska göra än. Men, ja... Det blir nor bra.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0