Planeringarna inför dagen går utmärkt!

Jahap, då sitter man här, blogg och allt!
Som ni ser så heter jag "brunettheffie" och nu tänker ni säkert,. "wohooo, hon försöker vara som blondinbella! jävla wanna-be!" men heee,.  det är mera av en parodi på hennes namn, och jag försöker verkligen inte vara som henne! hah! Då skulle jag förmodligen köpa alldeles för dyra kläder som jag inte ens passar i och så skulle jag skaffa en pojkvän som heter Knut, ja för om jag skaffade en pojkvän som heter Nils så skulle det vara alldeles för uppenbart!

Jaja, den stora meningen med att blogga,.. Försöka få andra människor som faktiskt orkar läsa det här att tro att man har mer liv än dem, men det är ju då inte sant, om man sitter vid datorn och försöker övertala folk att man har ett liv, är inte det det minsta liv man kan ha då? jag vet faktiskt inte.

Dagen idag ska iallafall spenderas med min kära syster, hon är 7 år, och vad hittar en 16-åring och en 7-åring på en tisdag undersportlovs veckan? Jo man börjar dagen med TV och pizzamackafrukost! mums sen fortsätter man dagen med att åka ner till centrum och gå runt lite och leta snygga accessoarer till 16-åringen fortsätter sedan till en härlig lunch på självaste McDonalds, som jag förövrigt håller på och skriver en argumenterande uppsats om i skolan. Jag hatar McDonalds, visst det går fort och är billigt och syrran älskar det, men jag hade hellre gått till min stammis pizzeria! jaja, sedan kommer vi gå och köpa godis som vi ska moffa i oss när vi är på bio och ser filmen "Bolt". Det ska bli riktigt roligt, hoppas jag.

Jag hör av mig senare om hur dagen med min syster blev.
Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0