Tisdag, tisdag...

Ja men idag har väl varit en helt okej dag, med träningsvärk i ljumsken och rumpan! ajaj. Man är ju ganska otränad och får träningsvärk efter en idrottslektion... Det hoppas jag att jag hade tänkt att ändra på snart!

Efter skolan blev det stan med Johannes, vi gick och hämtade min väska, och jag fick behålla den andra, då blev jag lite glad! tjohhooo gratis är gott! Det gillar vi. Sen bar det av till "coffée house" där blev det semla och kaffe, eller ja för mig iallafall Johannes beställde semla och mjölk! haha, så gulligt. Vi satt och pratade om allt från tapeter och flytta hemifrån till kärlek och problem. Vi satt där i nästan två timmar innan jag var tvungen att ta bussen hem.

Väl hemma så började jag laga mat, ungspannkaka. Den blev RIKTIGT fail... känns inte bra eftersom jag satsar på MVG i hemkunskap. Så om detta tänker jag inte säga något till min hemkunskapslärare! Hon som jag för övrigt ringde förut för att säga att ett prov som vi ska ha imorn inte kan göras av mig och vi bestämde att vi skulle prata mer om det imorn.

Men men, nu ska jag bara chilla järnet. Kanske läsa lite no också. Får se.

Johannes på coffée house med sin semla och sin MJÖLK... haha!


semlor är mycket gott, men mättande, tur är det att det bara är semeldagen en gång om året!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Joakim

HAHA!, jaa det är jättejobbigt! ;D Men Gud vad gott det är! :D, en gång om året som du sa! ;D Pusss!

2009-02-24 @ 21:21:16
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0