Torsdag

Jag blir seriöst galen på allt det här med skoltröjorna! Nu får det bli som det blir, blir det fel så blir det vi skickar iallafall in det imorn... haha, min klass har verkligen inte det minsta samma åsikt om någonting, fast ändå allting,.. Det är helt cp. Det ska faktiskt bli skönt att slippa den här klassen, fast ändå inte. Kommer sakna massa folk, och visseligen finns det folk jag klarar mig utan. Men men.

Nu sitter jag här och ska snart börja plugga, har No-prov, Hkk-prov och franskläxa till nästa vecka... Franskan gör jag nästa vecka, den är inte så svår. I och för sig så är inte No:n eller Hkk:n svår den heller. Men det känns ändå lite viktigare, för där har jag chans att få MVG. hehe. Men men, i No:n har vi om värme, det är lätt. No är alltid lätt men såååå tråkigt... uhuh. Hemkunskapen är mer massa ord och betydelser man ska plugga in, det är ju bara att läsa några gånger så kan man det ju. Franskan är också ord som man får välja själv, då tar man ju de som känns mest användbara? Eller tar man de lättaste för att göra det enkelt för sig själv? Jag tar nog de mest användbara, ser nog liite bättre ut sen i omdömet.

Oj vad jag tänker på betyg och dyligt nu... Men det är klart,. jag vill ju såååå gärna komma in på de geer, intagningsprovet och betygen är 50/50 så har man dåliga betyg så kan det dra med en ner... fan. lika så om det går dåligt på intagningsprovet... Ujuj jag är så nervös... Men, jag ska bara ha kul. Kan ju inte göra mycket mer.

Idag i skolan har jag gått helt utan smink, hela dagen. ujuj, det kändes jobbigt, fast skönt, fast obehagligt och aaaaah,. jag vet inte. Brukar inte gå bland folk utan smink, vet inte varför gör det bara inte. hm.. Men men, haha!

jappjapp, såhär ser man ut utan massa gojs i ansiktet...
Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0