trevligt värre!

Hej, Idag har varit en myycket trevlig dag! hihi. När jag kom till Norrköping var det liiite kallare än vad jag trodde! ajaj, men men, jag gick upp till själva centrum och gick i lite affärer och på "vila" hittade jag två underbara klänningar!!! Så om någon skulle kunna vara snäll och ge mig 660 kr så skulle jag bli mycket glad!

Här är den svarta uursnygga klänningen från vila som kostar 399:-

Den här tyckte jag var jätte gullig, och mycket skön! Också från vila denna skönhet kostar 359:-

Sen efter skyltfönster shoppingen så bar det av till de geer hallen, där ifrån kan man se upp till min (förhoppningsvis) nya skola om ett halvår! ujujuj!
Konserten var jätte bra, kunde aldrig tänka mig att symfoniorkester kunde vara så kul att kolla på, men det var det! Efter det bar det av till Linnéas kusiner, och jag lovar, Linnéa har en jätte skön släkt! Jätte trevlig var det och mycket god mat! Vi var där tills melodifestivalen var slut sen åkte vi hem.

En mycket trevlig dag måste jag säga!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: emma

Linnéas mormor är coolast i världen! :) <3

2009-02-21 @ 23:41:30
URL: http://emmakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0