Veckans inköp, än så länge!

Här har vi då mina nya skor som jag köpte igår på "Bells Shoes" för endast 99kr! Fatta att jag blev glad!

Ja, jag vet, det är sådana som ALLA har nu för tiden. Men nu förstår jag verkligen varför! De är gryymt sköna och faktiskt snygga. 99kr, hallå! Jag kan slänga dem så fort jag tröttnar!



Idag hittade jag också ett par snygga chinos på "Kappahl" de var också jätte billiga och jag tänkte, what the hell kan lika gärna köpa! Så tada, jag är nu ägare av dessa chinos!


Gick förbi pappas faster och kusins smink shop också då fick jag lite gratis prylar, mmh, gratis är gott!

Fick två prover till parfymer, en mascara (dock så var den brun, men man kan lika gärna prova den), ett snyggt läppglans och två lite diskreta läppstift med, jag säger bara tacktack!

Det var veckans inköp, än så länge!
Puss/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0