wohoo, chokladpaj here we go!

Så, nu har jag satt igång mitt chokladpajsbak! mmmh, hoppas nu att det blir gott! Det ser iallafall gott ut på bilden, skulle visa en bild från receptet men det är något fel på våran scanner så det går tyvärr inte. (receptet är tagen från en chokladrecept bok jag fick i 16-års present!)

Jag känner mig mycket bättre idag btw, ska faktiskt ta och sminka mig idag också, ska nog tillochmed platta håret som jag inte har gjort på hela lovet, har låtit både håret och ansiktet vila. Det behövdes, mitt hår och anikte får inte vila mycket annars.

Plus som ni ser så fixade jag musik på bloggen igår! Jag är lite stolt över mig själv faktiskt, skulle fixa slideshow med bilder också, men ehm, det var väääldigt segt så det fungerade typ inte. Men jag ska göra ett nytt försök idag!

Hoppas att min älskling vaknar snart också, så jag kan gå till honom efter att jag har bakat klart.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0