10 juli

HELLUUUUUUUUUUUUUUUUUUEEEE

Jag är trött... Övertrött kanske man säger. haha.

Jag och Tobbe hade en mycket mysig dag igår! Måste säga att baksmällan förmodligen är den bästa film jag sett på länge!! VÄLDIGT länge!! Kanske någonsin...Den måste ses!

Sen efter bion åkte Tobbe och jag hem till honom och lagade mat, lövbiff, klyftpotatis och sås. gott! Vi gjorde även chokladdoppade jordgubbar. mycket gott! hihi. Sen kollade vi på en film, sex drive. Trodde den skulle vara bättre.

Idag så har Tobbe och jag varit hos hans mormor och ätit mat, också gott!

Vi är väldigt trötta båda två, så vi är mer störda än vanligt. Naej nu ska vi kolla film, tror jag HEJDÅ!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Baksmällan är helt suverän!!! Jag skrattade ihjäl mig!

2009-07-11 @ 12:47:48
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0