11 juli

Hellu.

Igår kväll var riktigt trevligt, jag hamnade hemma hos Tobbe. Vi kollade på film sen så typ mitt i filmen kommer Tobbes syster hem och då började vi spela krocket istället. Seriöst, jag var sämst. Fast Madde var inte heller så jätte bra, eller bättre än mig men ingen slog ju Tobbe. blööö. haha! Sen åt vi tacos och kollade klart på filmen. Sen drog jag hem stax efter mitt i natten. haha!

Idag så har vi hållt på och bestämt tapeter till trappen. Mamma blev rastlös igår och det brukar sluta illa. Eller inte illa, men det slutar oftast med en liten renovering på något ställe i huset. Nu blev det trappen som enda sen vi flyttade in hit har varit lila, vilket ingen i familjen tyckt om. Men ja iallafall så ska våran trappa bli träfärgad sen ska vi sätta vit panel och sen en as cool tapet. Kanske lägger in någon bild. Annars är jag säker på att mamma gör det. haha!

När dom kommer hem så ska jag väl äta lite sen dra till Emelie. Om det inte slutar regna så måste jag tigga skjuts, vill ju hellst inte gå i spöregnet enda hem  till Emelie. haha! Långt, blött och kallt!

Men men, nu ska jag fixa till mig lite.

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0