14 juli

Idag runt 12 åkte jag hem till pappa, så laddade jag min ipod. Kors i taket. Den har väl inte varit laddad på, hm, nått år? hahaha! Bra där Hanna!

Sen runt 1? Ah någon  gång där iallafall så kom Nicklas (!) vi, som alltid, började spela tv-spel. HAHA, vi är fan ganska nördiga. Idag blev det Stål kalle!!!! gryyyyyymt. Haha, det är ett barn spel från 2002. hihi. Sen typ halv 3 skulle Nicklas hem och äta trots att han nyss ätit frukost, haha! Då kom Tobias hem till mig, tjuhu. Sen kon Nicklas såklart tillbaka, vi spelade lite till med tröttnade ganska snabbt. Då gick vi hem till Nicklas och sen blev vi placerade på studsmattan för allmänt prat som vi alltid brukar ha.

Haha, sen runt 5 åkte jag till mormor, skulle prata om vad hon vill att jag ska sjunga för låtar på hennes bröllop. hihi. Fick träffa gitarristen också. Mycket trevligt. Sen kom Tobias förbi cyklande och så åkte vi och hyrde film. Sen åkte vi hem till mig igen och väntade på Nicklas. Sen, såklart, så får vi inte igång filmen så vi kollade på en film som gick på tv istället. haha. Sen, som den tekniska jäveln man är, så prövar jag att få igång filmen. Gick den igång? JAAAA TÄNK FÖR ATT DEN GJORDE DET! HAH! Är man bäst eller är man bäst? Jag skulle nog säga bästasterastaste om nu inte jag givit den titeln till Evelina redan haha!

Det var en mycket rolig dag/kväll, killar ni är helt enkelt bäst!! <3

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0