17 juli

Ja filmen igår var väl sådär, trodde den skulle vara mycket mycket bättre. Visst humormässigt så var den bättre än de andra filmerna, men humorn tog liksom bort det mesta spännande i filmen sen så kändes det som att den bara slutade, liksom utan att det hänt något! Aja, jag levde mig in i filmen iallafall (A) Något spännande hände och det var tyst i hela salongen sen helt plötsligt så hör man mig,. "OJ!!" hehe PINSAMT!

Iallafall, idag så ska jag träffa Tobbe, vet inte riktigt vad vi ska göra. Jag känner för att göra något roligt, ja det finns dagar då jag känner för att göra något tråkigt. haha!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, ju absolut ;) vi gjorde den lite bättre iaf(a)

- titta hanna, dom kan ändvända båt också..

<3

2009-07-17 @ 13:27:31
URL: http://wennerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0