7 juli

Jag har inte skrivit så mycket nu, har varit väldans trött!

Igår runt 4 åkte jag med Emma hem till Anki där blev det massa mys, prat och film! hihi. Sen sov vi kvar där och idag runt 1 åkte jag hem och sen köpte jag en present till min kära far som fyller år imorgon! Efter det åkte jag hem till Tobbe en sväng där jag även ska tillbringa natten. Hihi, blir inte mycket tid hemma ibland.

Nu sitter jag här och vi väntar för fullt på att min bror ska göra sig iordning, han är inte speciellt snabb den killen! huhuhu... Vi ska iallafall gå på bio idag! Ice age 3! tjuhuu, fatta hur länge jag har väntat på den filmen!!! JIPPIE rentutsagt!

Naej, nu ska jag göra något annat, thihi.


Puss / H

Kommentarer
Postat av: Bea

Svar - Känslor, tankar och aggression som tog över mina fingrar :p lite familjestrul. Jag saknar dig :( <3

2009-07-08 @ 14:35:07
URL: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0