8 juni

Hej !

Bion igår var mycket bra måste jag säga! Över förväntningarna! TJUHUU!! glad.

Sen åkte jag hem till Tobbe, vi kollade på hp4 (harry potter och den flammande bägaren) hihi, den är ju fan bra!

Sen idag så vaknade vi väl runt... halv 10? jag kommer inte ihåg! haha. Sen åt vi frukost och gjorde oss lite smått iordning sen gick vi ut sen sväng. Oj det känns som det var en halv evighet sen. Men det var ju bara några timmar sen... konstigt. haha! Sen kom vi till baka och kollade på hp5 !! (harry potter och fenixordern) Den är också bra, harry potter filmerna är bra.  hihi.
Vi bestämde oss för att kolla på dom för att snart kommer ju hp6 på bio !! (harry potter och halvblods prinsen) DEN ska vi se! Så vi ladda! hoho.

Just nu så sitter jaf vid Tobbes dator och leker lite, han är ute och springer. Tror att han kom hem nu! hihi jag har skaffat face book åt killen, rooligt! haha!

Sen ska jag dra till pappa, han fyller ju år idag. 46 närmare bestämt! GRATTIS! Så det blir väl fika och tårta och massamassa annat gott! hoho!


Imorgon firar jag och Tobias 6 månader! Det ska ju firas, hihi. Vi ska gå på bio (baksmällan) sen ska vi hemm till Tobbe och laga mat och äta och bara ha det mys! Tror att vi skulle hyra någon film också. Det ska bli så himla mysigt!

Puss / H


Kommentarer
Postat av: Morsan

Verkar bekant...mat, film...mys... kanske ska jag snart påminna om min födelsedagspresent... skoja bara! (Nej, det gjorde jag inte alls) Grattis till bemärkelsedagen, jag är numera kompis på fejan med "svärsonen"!

2009-07-08 @ 23:00:14
URL: http://cissieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0