9 juli

Jahap, nu sitter jag här och skrattar. Bea visade mig en rolig sak,. Ska nog inte visa det här då blir man väl typ kallad för mobbare eller något. Men jag tyckte det var så himla patetiskt! haha. Kan säga att vet ni vem kissie är? Hon bloggar iallafall och hon har en tävling, my new BFF. Ni vet som Paris Hilton nyligen hade.
Ja iallafall, vem ställer upp i en sån tävling? Är inte det liiiite patetiskt? haha. Råkade,. känna en tjej i den tävlingen. pfhaa! Det var det roliga, ni som vet vem hon är skulle förmodligen också garva. Jag säger inte vem det är, det är elakt... Tror jag. haha!

Just nu sitter jag och väntar på pappa, måste en sväng förbi lindex. Sen kommer Tobbe hit och så ska vi väl åka och handla. När pappa känner att han vill skjutsa oss. hoho!

ae, jag har inte så mycket mer att säga idag, skriver nog ingenting ikväll. Men förmodligen imorn. Då ska jag och Tobbe hem till hans mormor och äta. hihi.

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Emelie Sterner

haha hon visade mig det också! Så sjukt kul! :D

2009-07-10 @ 16:30:55
URL: http://emeliesterner.devote.se
Postat av: Madde ,

Haha, ja, Emelie ringde och berättade om det igår .. x) Inget ont illat mot denna person, men som du sa; liiiiite patetiskt! x) (a)

Haha! <33

2009-07-10 @ 20:18:39
URL: http://www.madelenesterner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0